-
Evenimente
-
Adresa catre Ministerul Finantelor Publice
Documente PDF
Adresa_09.12.2020_M.Finantelor_Publice.pdf -
Sedinta Consiliului Director 23.06.2020
Avand in vedere prelungirea de catre Guvernul Romaniei a starii de alerta in sedinta de guvern din data de 16.06.2020 si pentru a preveni raspandirea virusului SARS COV 19,Convoc sedinta Consiliului Director al Ligii CitadinaPentru data de 23.06.2020 ora 11, cu urmatoarea Ordine de zi:1. Aprobarea exercitarii dreptului de vot prin corespondenta (email) in sedinta Consiliului director din data de 23.06.2020.2. Aprobarea Bilantului contabil, a contului de profit si pierderi si a situatiilor financiare pe anul 2019, impreuna cu Raportul cenzorului.3. Reactivarea comisiilor pe probleme de specialitate:1. Comisia salubrizare si ecologie2. Comisia economico-financiara3. Comisia juridica4. Comisia echipamente, tehnologie, progres tehnic5. Comisia apa-canal4. Informare privind donatiile facute de catre EUROSALUB SRL, Bogdan Constantinescu, Kinga Vajna si depuse de catre Liga Citadina in contul Crucii Rosii Romane - filiala Brasov, in baza contractului de sponsorizare nr.227/08.04.2020.5. Recomandari ale Curtii de Conturi, in urma Auditului privind performanta activitatilor de colectare si depozitare a deseurilor.6. Informare privind plata cotizatiilor.7. Informare privind aparitia cartii “Liga Citadina – activitate patronala in serviciile de utilitati publice 1993-2020”. Cartea are un numar de 730 pagini si poate fi achizitionata prin comanda, la pretul de 100 lei/bucata, inclusiv TVA. Cartile se vor trimite prin curier, cu plata la destinatar.8. Organizarea Adunarii Generale: videoconferinta sau intalnire intr-o localitate, atunci cand va fi posibil si se vor deschide restaurantele.9. La solicitarea Dvs., putem organiza o sesiune video utilizand aplicatia Zoom, in data de 23.06.2020, ora 11.Materialele sedintei sunt anexate prezentei.Buletinele de vot vor fi semnate olograf si trimise prin email la adresa contact@ligacitadina.ro, pana in data de 23.06.2020, ora 11 , de catre toti membrii Consiliului Director.Presedinte,Ion SORICI -
Sedinta Consiliului Director
Sedinta_Consiliu_Director_04.03.2020In data da 04.03.2020 ora 10:30 a avut loc la sediul Ligii Citadina din Brasov, sedinta Consiliului Director cu urmatoarea Ordine de zi:1. Notificarea Fin – Eco SA cu privire la cresterea tarifului ca urmare a taxei pe economia circulara.2. Discutii pe marginea contractului pentru utilizarea depozitului de deseuri de catre agentii economici.3. Consiliul Concurentei recomanda modificarea legislatiei din domeniul gestionarii deseurilor de ambalaje; Bogdan CHIRITOIU: “Nu sustin ideea de a consolida monopolul unor oameni care nu par sa-si faca treaba”.4. Diverse.In completarea Ordinii de zi:Prezentarea ofertei PROGREEN TAT SRLPrezentarea serviciilor de intocmire a rapoartelor de evaluare conform Ordinului nr.1802/29.12.2014 emis de Ministerul Finantelor PublicePrezentare echipamente si utilaje destinate industriei reciclarii deseurilorPrezentarea stadiului editarii cartii Ligii Citadina - editie aniversara -
In data de 21.01.2020 a avut loc la Sfantu Gheorghe, sedinta Consiliului Director al Ligii Citadina, cu urmatoarea Ordine de zi:1. Impactul asupra tarifelor privind colectarea deseurilor municipale ca urmare a majorarii contributiei pentru economia circulara la 80 lei/to incepand cu anul 2020.2. Schimb de experienta la nivelul operatorilor privind introducerea instrumentului economic “plateste pentru cat arunci” bazat pe cel putin unul din urmatoarele elemente:- volum- frecventa- greutate- saci de colectare3. Diverse.In completarea Ordinii de zi:3.1. Primire de noi membri3.2. Stadiu prezentare materiale carte3.3. Emiterea facturii de cotizatie pentru membrii, anual
Galerie foto
-
-
Despre noi
Într-o perioada înca tulbure, ca urmare a evenimentelor din decembrie 1989, în ziua de 17 ianuarie 1990 s-au întrunit, la sediul Grupului Intreprinderilor de Gospodarie Comunala Brasov, str. Vlad Tepes nr. 13, conducatorii de grupuri si intreprinderi de servicii comunale din 35 de judete si din municipiul Bucuresti si în conditiile desfiintarii unor institutii centrale de coordonare (Comitetul pentru Problemele Consiliilor Populare, Comitetul de Stat al Planificarii, etc.) s-au discutat problemele stringente, încercând sa se gaseasca un mod unitar de actiune.
În acest scop s-a încheiat procesul verbal de constituire a Asociatiei Profesionale a Lucratorilor din Gospodaria Comunala si Locativa din România si dupa analiza a doua variante (Brasov sau Bucuresti) s-a stabilit ca sediul asociatiei sa fie în capitala. În acelasi an, în temeiul Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unitatilor de stat ca regii autonome si societati comerciale, întreprinderile judetene (grupurile de întreprinderi) de gospodarie comunala si locativa s-au farâmitat, înfiintându-se o multime de unitati locale.